Subject: FW: Külitse ÜVK
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 13:25:07 +0300

registreerimiseks

From: Annika Orav <[email-masked]>
Sent: Monday, September 16, 2024 1:23 PM
To: Janar Taal <[email-masked]>; Peeter Uibo
<[email-masked]>
Subject: Külitse ÜVK

Tere

Palun täpsustada tee taastamise tingimusi Külitse ÜVK projekti
koostamiseks.

VK torustik rajatakse riigiteel osaliselt sõidutee alla lahtisel meetodil.

Palun katte taastamise tingimusi ja konstruktsiooni järgmisel riigitee
lõigul:

22194 Külitse järve tee  0.96 kuni 1.58 km-l

22193 Külitse kaupluse tee   0.00 kuni 0.39 km-l

VK torustikud on projekteeritud lõiguti sõidutee alla.

Lisan VK asendiplaanid manusesse.

Parimate soovidega

Annika Orav

OÜ Keskkonnaprojekt

tel +372 514 5419

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.